بهترین عناوین معرفی شده در گیمزکام ۲۰۲۲

nextapp
23 اسفند, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بهترین عناوین معرفی شده در گیمزکام ۲۰۲۲

بهترین عناوین معرفی شده در گیمزکام ۲۰۲۲

ایونت گیمزکام ، یکی از بزرگترین رویداد های گیمینگ است که در آن بازی های موفق، بازی های در حال پیشرفت، جدید و .. نامزد شده و طبق سنجش، برنده از میان آن ها انتخاب می شود. با استفاده از این رویداد شما می توانید اطلاعات بازی ها، خلاصه، تریلر و .. را ببینید و با بازی های متنوع بیشتری آشنا شوید.

برندگان گیمزکام Gamescom 2022

ایونت گیمز کام ، یکی از بزرگترین رویداد های گیمینگ است که در آن بازی های موفق، بازی های در حال پیشرفت، جدید و .. نامزد شده و طبق سنجش، برنده از میان آن ها انتخاب می شود. با استفاده از این رویداد شما می توانید اطلاعات بازی ها، خلاصه، تریلر و .. را ببینید و با بازی های متنوع بیشتری آشنا شوید.

گیمزکام چیست؟

در این رویداد جهانی، افراد زیادی شرکت کرده و برنامه بسیار پر هیجانی است. در این برنامه علاوه بر مسابقه میان بازی ها و اعلام برندگان، شاهد مصاحبه ها، معرفی دستگاه های جدید مثلا کنترل کنسول و … نیز خواهید بود. در این مقاله ما برای شما برندگان رویداد گیمزکام 2022 را بررسی خواهیم کرد!

لیست برندگان گیمزکام 2022

  1. Metal: Hellsinger

بازی Metal: Hellsinger، یک بازی اکشن می باشد که توسط Flncom توسعه یافته و برنده ی gamescom awards شده است. در بازی Metal: Hellsinger شما در قلب شیاطین شرور قرار دارید و باید راه خود را از میان هشت جهنم پیدا کنید. در این بازی شیاطین حریف های شما هستند و سلاح های قدرتمندی برای مبارزه با آن ها به شما داده می شود. اینجا از موسیقی متال نیز استفاده شده است که تم بازی را خشن تر می کند. هدف شما در این بازی یک چیز است: انتقام.

2. Lies of P

بازی Lies of P یک بازی نقش آفرینی می باشد که بر پایه داستان نوستالژیک پینوکیو ساخته شده است. در این بازی در نقش پینوکیو بازی کنید و با راز ها و دردسرهایی که در شهر Krat اتفاق می افتد دست و پنجه نرم کنید. حین این ماجراجویی، شما در موقعیت هایی قرار داده می شوید که برای مراقبت از خود و دیگران، باید دروغ بگویید. دروغ گفتن پینوکیو یکی از مهم ترین ویژگی ها و تجربه های این بازی است. در عین حال همین موضوع باعث می شود پینوکیو کم کم به انسان شدن نزدیک شود. در بازی lies of p، بازیکنان شخصیت های اشنایی می بینند که ممکن است دشمن شما و یا همراه شما باشند!

این بازی توسط NEOWIZ توسعه یافته و در 2023 منتشر خواهد شد.

  1. The Last Case of Benedict Fox

بازی The Last Case of Benedict Fox بازی ای در سبک اکشن ماجراجویی می باشد که توسط Plot Twist توسعه داده شده و در 2023 منتشر خواهد شد. در این بازی شما با سازمان های سری، مراسم های ممنوعه، قتل هایی که خونسردانه انجام می شوند و .. سر و کار خواهید داشت. در بازی The Last Case of Benedict Fox شما باید به دنبال سرنخ ها گشته و خاطرات قربانی را پیدا کنید. در این بین، همان هنگام که در حال جست و جو به دنبال سرنخ ها هستید، باید با شیاطینی که روبروی شما هستند بجنگید!

  1. Tin Hearts

بازی Tin hearts بازی ای در سبک اکشن ماجراجویی می باشد که در 2022 منتشر خواهد شد. این بازی فضای زیبایی از دنیای رمز آلود و پر از اسباب بازی دارد که در آن شما باید سربازان را هدایت کنید. در این بازی شما باید معما ها را حل کنید، راه های جدیدی برای اسباب بازی های خود بسازید تا به راه خود ادامه دهند و یک داستان پر حس را کشف کنید. معما ها و پازل هایی که پیش روی شماست، به بازی هیجان خاصی می بخشند.

  1. Paper Trail

بازی Paper Trail یک بازی در سبک اکشن ماجراجویی و Indie می باشد که در سال 2023 منتشر خواهد شد. در این بازی شما ماجراجویی ای را تجربه می کنید که با ترک خانه، وارد یک دنیای کاغذی خواهید شد. شما باید با تا کردن، راه خود را پیدا کنید و در دنیای کاغذی پیشرفت کنید. همچنان با پیشرفت شما، اپشن های بازی جدیدی به بازی اضافه می شود که به تجربه شما در ادامه بازی کمک خواهند کرد. این بازی با فضایی متفاوت و ایده ای خلاقانه، توجه ها را به خود جلب کرده است.

  1. Inkulinati

بازی اینکولیناتی یا همان Inkulinati، یک بازی در سبک استراتژی می باشد که در 2022 عرضه می شود. بازی اینکولیناتی بر پایه استراتژی با استفاده از جوهر می باشد که فضایی کاملا متفاوت دارد. در این بازی ممکن است یک موجود خرگوش مانند، از یک سگ وحشی خطرناک تر باشد. در این بازی شما باید قلم خود را بردارید، با جوهر خود استراتژی های قوی بسازید، استاد زندگی در این دنیای رمزآلود شوید و با شکست موانع، قدرت های خاص را ازاد کنید تا به کمک شما بیایند. با یک استراتژی قوی، شما می توانید بهترین اینکولیناتی قرن نامیده شوید!

  1. Warhammer 40000: Dark Tide

در عمق مرکز، ریشه های فساد گسترده شده و اجتماع تهدید به موجی از تاریکی شده است. یک فاسد که نیرویی جدید است، قصد دارد کنترل کل شهر را در دست بگیرد. این که بتواند این کار را انجام دهد و به اهداف شیطانی خود برسد یا نه، به شما و هم پیمانان شما بستگی دارد!

  1. Sea of Thieves

بازی دریای دزدان یک بازی در سبک اکشن ماجراجویی و مولتی پلیر می باشد که شما در آن تجربه نقش افرینی نیز خواهید داشت. این بازی توسط XBox منتشر شده است. در این بازی شما تجربه دزد دریایی بودن و دنیایی از دریانوردی و کاوش در پیش روی شما خواهد بود. حل معما، برطرف کردن مشکل ها و موانع، جستجوی گنج، جنگ و پیدا کردن راه، همه و همه بخش هایی از دنیای یک دزد دریایی هستند که شما آن را تجربه خواهید کرد. بدون هیچ قانون خاصی، شما آزادی کامل برای کشف دنیا را دارید!

  1. AEM: Fight Forever

این بازی در ژانر اکشن و ورزشی می باشد و به یکی از بازی های محبوب تبدیل شده است. این بازی توسط YUKE’s Co توسعه یافته و تجربه خاصی را به شما خواهد داد. عنوان در مورد حس کشتی نوستالژیک است. در بازی AEW: Fight Forever شما تجربه دیدن افسانه های کشتی در رینگ را خواهید داشت. این بازی آنلاین انجام می شود که تجربه بازی را بهتر و واقعی تر می کند. در این بازی حالت های مختلف مثل مدیریت، ارایش کشتی گیر، محل نبرد های معروف و .. را خواهید دید که همراه با جذابیت های بسیار به شما عرضه خواهد شد!

  • Ixion

بازی Ixion بازی ای در ژانر Indie و استراتژی می باشد که توسط Kalypso منتشر شده و در 2022 عرضه خواهد شد. به نقل از گیمزکام در این بازی شما باید با امیدی برای انسان ها، به دنبال خانه ای جدید برای زندگی بگردید که انسان ها توانایی زندگی در آن را داشته باشند. در این بازی ترکیب ساختمان، ساخت و ساز، کشف چیزهای جدید در فضا و ستاره ها وجود دارد که می تواند برای یک علاقه مند به فضا، جذاب ترین چیز باشد. در این سفر، شما باید سفینه را هدایت کنید،
به دنبال خانه ای برای انسان ها بعد از نابودی زمین بگردید و راه خود را پیدا کنید. هدایت کردن سفینه نیازمند قدرت بسیار و تفکری استراتژیک می باشد که برای بقا به آن نیاز دارید. شما باید بتوانید در سفینه تعادل میان سوخت و دیگر منابع خود را رعایت کنید تا به خوبی پیشروی کنید. انتخاب های شما به شدت در آینده و سرنوشت شما تاثیرگذار خواهند بود!

این بازی یکی از جذاب ترین عنوان های معرفی شده می باشد که بازیکنان بسیاری را به انتظار خود نگه داشته است . شما قرار است چه چیزی را در تاریکی بی نهایت فضا پیدا کنید؟

  • Hagwarts Laxacy

بازی میراث هاگوارتز، بازی ای در سبک نقش افرینی اکشن است که توسط Portkey Games توسعه یافته و در دنیای کتاب هری پاتر اتفاق می افتد . برای اولین بار، با این بازی می توانید دنیای هاگوارتز را در سال 1800 تجربه کنید. شخصیت شما در این بازی یک دانش آموز است که کلید یک راز قدیمی را در دست دارد که این راز می تواند دنیای جادوگری را نابود کند. اکنون شما می توانید کنترل اعمال را در دست بگیرید و ماجراجویی مخصوص به خود را در دنیای جادوگری داشته باشید. میراث جادوی شما همان چیزی است که با تلاش خود، درست می کنید.

این بازی یکی از مورد انتظار ترین بازی ها برای طرفداران فیلم محبوب هری پاتر می باشد!

این لیست، بازی هایی بود که در رویداد محبوب گیمزکام برنده ی Gamescom Awards شده اند. رویداد گیمزکام همان طور که گفتیم در زمینه های مختلفی که به بازی مربوط باشد، فعالیت می کند؛ مثلا بازی هایی که بهترین صدا را داشته اند، بازی هایی که بهترین داستان را داشته اند یا.. و در ادامه ما برای شما بهترین بازی ها در ژانر های مختلف را لیست خواهیم کرد. با دیکاردو برای بررسی آخرین اخبار بازی ها همراه باشید!

لیست بهترین بازی ها در ژانر های مختلف در Gamescom

  • بهترین بازی در ژانر اکشن ماجراجویی (Action Adventure): Lies of P
  • بهترین بازی در ژانر اکشن: Metal: Hellsinger
  • بهترین بازی در ژانر فمیلی: Paper Trail
  • بهترین بازی در ژانر Indie: Inkulinati
  • بهترین بازی در ژانر مولتی پلیر (چندنفره): Warhammer 40,000: Darktide
  • بهترین بازی در ژانر Ongoing: Sea of thieves
  • بهترین بازی در ژانر نقش آفرینی: Lies of P
  • بهترین بازی در ژانر ورزشی: AEW: Fight forever
  • بهترین بازی در ژانر استراتژی/شبیه سازی: Ixion
  • بهترین بازی در ژانر اورجینال: Inkulinati
  • بیشترین بازی خواسته شده در مایکروسافت ایکس باکس : The Last Case of Benedict Fox
  • بیشترین بازی خواسته شده در سونی پلی استیشن : Metal: Hellsinger
  • بهترین تریلر و عرضه: Hogwarts Legacy
  • مرکز گیمینگ اوارد: Game Industry’s solidarity Compaigns for Ukraine
  • جایزه سبز Gamescom gpes green award: Ukie

با توجه به این لیست، شما می توانید برندگان گیمزکام در ژانر های مختلف، بهترین بازی ها و … را پیدا کرده و از تجربه بازی های جدید و جالب، بهره مند شوید! همچنین میتوانید جهت دیدن مقالات و آخرین اخبار بازیهای موبایلی به فروشگاه بازی پارس کالا مراجعه کنید.

با فروشگاه بازی پارس کالا برای آخرین اخبار، مقالات جذاب و جدیدترین محصولات همراه باشید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.