جدیدترین بازی های رایانه ای جهان | این بازی‌ها را هرگز از دست ندهید

nextapp
23 اسفند, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
جدیدترین بازی های رایانه ای جهان | این بازی‌ها را هرگز از دست ندهید

اگر به دنبال آشنایی با جدیدترین بازی های رایانه ای جهان هستید؛ اینجا کلیک کنید.

برترین بازی‌های جدید PC

از گذشته تا کنون بخش بزرگی از جمعیت گیمرها را کاربران رایانه‌های شخصی تشکیل داده‌اند. همین مساله باعث می‌شود که سالانه بازی‌های جذابی برای این پلتفرم منتشر شوند. شرکت‌های بزرگ بازی‌سازی همواره در تلاش هستند تا با انتشار جدیدترین بازی های رایانه ای جهان، رضایت گیمرهای PC را جلب کنند. اگرچه با پیشرفت‌های اخیر تجربه بازی‌های ویدئویی بر روی کنسول و موبایل جذابیت بیشتری یافته است، ولی هنوز هم با تجربه بازی بر روی رایانه‌های شخصی قابل مقایسه نیست.

در سال‌های اخیر بازی‌های ویدئویی متعددی منتشر شده‌اند که بسیاری از آن‌ها بر روی PC نیز قابل اجرا هستند. رایانه‌های شخصی به‌واسطه ظرفیت‌های گرافیکی بیشتر، امکان ماد سازی و قابلیت‌های بیشتری که در اختیار گیمرها قرار می‌دهند، پلتفرم جذاب‌تری برای انجام بازی‌های ویدئویی هستند. بنابراین لازم است که جدیدترین بازی های رایانه ای جهان را بشناسید تا با دانلود و نصب آن‌ها تجربه‌ای جذاب از دنیای گیم داشته باشید. اگر می‌خواهید با برترین بازی‌هایی ویدئویی که اخیرا برای رایانه‌های شخصی منتشر شده‌اند آشنا شوید، با دیکاردو در این مطلب همراه باشید.

چرا رایانه شخصی را برای بازی کردن انتخاب کنیم؟

همواره اختلاف نظرات بسیاری در بین گیمرهای کنسول و رایانه‌های شخصی وجود دارند. اما به‌راستی که در میان کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی کدام یک برای بازی‌های ویدئویی مناسب‌تر است؟ به جرات می‌توان گفت که رایانه‌های شخصی شرایط بهتری را برای گیم رقم می‌زنند. در ادامه دلایلی که باعث می‌شوند رایانه‌های شخصی برای بازی کردن از کنسول‌ها برتر باشند را باهم بررسی می‌کنیم:

  • رایانه‌های شخصی نسبت به کنسول‌های بازی قدرتمندتر هستند
  • کیفیت و گرافیک بالاتری را می‌توان با استفاده از رایانه‌های شخصی دریافت کرد
  • در عین حال که کنسول‌ها کاملا تغییرناپذیرند، می‌توان رایانه‌های شخصی را ارتقا داد
  • تعمیر رایانه‌های شخصی آسان‌تر و ارزان‌تر از کنسول‌ها است
  • می‌توان علاوه بر گیم استفاده‍‌های بیشتری از رایانه‌های شخصی داشت
  • رایانه‌های شخصی دارای امکانات دیجیتال بیشتری نسبت به کنسول‌ها هستند
  • بازی‌های متنوع‌تری برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شوند

جدیدترین بازی های رایانه ای جهان کدام‌ بازی‌ها هستند؟

در سال اخیر بازی‌های بسیاری منتشر شده‌اند که تعداد بسیاری از آن‌ها به‌صورت مشترک بر روی رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها قابل اجرا هستند. تنها چند بازی ویدئویی وجود دارند که به‌صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر شده‌اند و سایر عناوین بازی‌های چند پلتفرمی هستند. در ادامه برترین بازی‌های رایانه‌ای که اخیرا منتشر شده‌اند را باهم بررسی می‌کنیم.

جدیدترین بازی های رایانه ای جهان کدام‌ بازی‌ها هستند؟

الدن رینگ (ELDEN RING)

یکی از جذاب‌تری بازی‌هایی که می‌توان بر روی رایانه‌های شخصی اجرا کرد، الدن رینگ است. این بازی در سال 2022 جوایز برترین بازی سال، برترین روایت و بسیاری دیگر از عناوین را دریافت کرد و در مدت‌زمانی کوتاهی به یکی از بازی‌های پرطرفدار PC تبدیل شد. الدن رینگ یک بازی ماجراجویی اکشن است که زاویه دیدم سوم‌شخص را به گیمرها ارائه می‌دهد. داستان این بازی در یک سرزمین خیالی به نام سرزمین میانه‌ها جریان دارد. در این بازی باید همواره آماده مبارزه با موجودات اهریمنی و اکتشاف رازهای جدید باشید. با اجرای بازی الدن رینگ می‌توانید از داستان فوق‌العاده و مهیج این بازی لذت بسیاری ببرید.

در کنار داستان جذاب، الدن دینگ صاحب یک گیم پلی موفق است که این بازی را به‌ یک عنوان محبوب تبدیل کرده است. در این بازی می‌توانید کاراکتر خود را بسازید و آن را همان‌طور که دوست دارید، شخصی‌سازی کنید. الدن رینگ به شما این امکان را می‌دهد که تغییرات بسیاری را در ظاهر کاراکتر خود ایجاد کنید. بعد از ساخت کاراکتر باید یکی از 10 کلاس بازی الدن رینگ را انتخاب کنید. منظور از کلاس، نوع مبارزه و توانایی‌هایی است که کاراکتر شما می‌تواند از آن‌‌ها استفاده کند.

شبیه‌ساز فوتبال فیفا 23؛ یکی از جدیدترین بازی های رایانه ای جهان

قطعا سری بازی‌های فیفا یکی از به‌یادماندنی‌ترین و جذاب‌ترین عناوینی هستند که می‌توان بر روی رایانه‌های شخصی تجربه کرد. فیفا 23 را می‌توان به‌عنوان کامل‌ترین بازی شبیه‌ساز ورزشی معرفی کرد که تجربه‌ای بسیار نزدیک به فوتبال در دنیای واقعی را به گیمرها ارائه می‌کند. فیفا 23 نسبت به نسخه‌های قبلی با پیشرفت‌های بسیاری همراه بوده است و از همین طریق رضایت حداکثری گیمرها را جلب کرده است. در بازی فیفا 23 می‌توانید به‌صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید و تجربه‌ای جذاب از یک مولتی پلیر ورزشی داشته باشید.

بازی فیفا 23 از تکنولوژی HyperMotion 2 استفاده می‌کند تا نهایت کیفیت و واقع‌گرایی را به گیمرها ارائه دهد. استفاده از این تکنولوژی باعث شده است که انیمیشن حرکات بازیکنان و ضربه زدن به توپ بسیار طبیعی جلوه کند و گیمر لذت بالایی از اجرای بازی کسب کند.

شبیه‌ساز فوتبال فیفا 23؛ یکی از جدیدترین بازی های رایانه ای جهان

اورواچ 2 (Overwatch 2)

حدودی 2 سال از انتشار بازی اورواچ 2 می‌گذرد و این بازی همچنان یکی از برترین‌های لیست جدیدترین بازی های رایانه ای جهان شناخته می‌شود. افرادی که نسخه اول بازی اورواچ را تجربه کرده باشند می‌دانند که اورواچ 2 می‌تواند چقدر جذاب باشد. شرکت بازی‌سازی بلیزارد برای اولین بار در سال 2019 یک تریلر از این بازی منتشر کرد و عرضه رسمی این بازی را در سال 2020 آغاز کرد. این بازی جذاب یک اکشن آنلاین است که امکان بازی به‌صورت بتل رویال را نیز فراهم کرده است. اورواچ 2 دارای 21 هیرو است که این بازی از لحاظ تنوع کاراکترها به یکی از برترین‌ها تبدیل کرده است.

در نسخه قبلی اورواچ شاهد نقشه‌های بزرگی نبودیم و همه چیز در یک محیط نه چندان بزرگ جریان داشت. اما در اورواچ 2 شاهد چندین نقشه برای نبرد هستیم که هرکدام از آن‌ها دارای وسعت و جزئیاتی راضی‌کننده است. اگر می‌خواهید یک بازی اکشن خاص و مملو از اتفاقات تخیلی را تجربه کنید، اورواچ 2 یک پیشنهاد فوق‌العاده برای شما است.

میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy)

یکی از جذاب‌ترین عناوینی که اخیرا برای رایانه‌های شخصی منتشر شده است، بازی میراث هاگوارتز است. هری پاتر یکی از محبوب‌ترین کاراکترهایی است که در دنیای هالیوود و کتاب‌های تخیلی، طرفداران بسیاری دارد. بازی میراث هاگوارتز نیز بر اساس هری پاتر و ماجراجویی‌های او در دانشگاه هاگوارتز ساخته شده است. بازی میراث هاگوارتز سکانس‌های جذابی را در خود جای داده است که دارای گرافیک و واقع‌گرایی مطلوبی هستند که به گیمرها این احساس را القا می‌کنند که درون هاگوارتز قرار دارند. در واقع در ساخت این بازی از برترین تکنولوژی‌های ساخت انیمیشن استفاده شده است.

میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy)

بازی میراث هاگوارتز علاوه بر این که یک بازی ماجراجویی است، یک بازی در سبک جهان باز (openworld) نیز به شمار می‌آید. همین مساله باعث شده است که گیمرها علاوه بر انجام مراحل اصلی این بازی بتوانند به سراغ ماجراجویی آزادانه در محیط بازی بروند. میراث هاگوارتز یکی از بازی‌هایی است که جزئیات بسیاری را در خود جای داده است و این امکان را به گیمرها می‌دهد که ساعت‌ها مشغول کشف رازهای جدید باشند.

گاد آف وار رگناروک (God of War Ragnarök)

سری بازی‌های گاد آف وار قطعا از برترین بازی‌هایی هستند که می‌توان تجربه کرد. در گذشته این سری بازی‌ها تنها برای کنسول‌های شرکت سونی منتشر می‌شدند. اما در حال حاضر سومین نسخه گاد آف وار، یعنی گاد آف وار رگناروک به طور رسمی برای رایانه‌های شخصی منتشر شده است. گاد آف وار رگناروک دارای داستان جذابی است که ماجراجویی‌های کریتوس و پسرش آترئوس را روایت می‌کند. علاوه بر داستان جذاب، گاد آ، واتر رگناروک دارای یک گیم پلی سراسر هیجان و معما است. البته نمی‌توان این بازی را به‌عنوان یک بازی معمایی معرفی کرد. چرا که تعادل به‌خوبی در میان معما و اکشن برقرار شده است.

گاد آف وار رگناروک (God of War Ragnarök)

در ساخت بازی گاد آف وار رگناروک از موتور گرافیکی آنریال انجین 5 (Unreal Engine 5) استفاده شده است و به همین خاطر شاهد گرافیک و رزولوشن بسیار مطلوبی هستیم. این بازی بر روی پلی استیشن 5 عملکرد بی‌نظیری دارد. اما برای تجربه‌ای جذاب‌تر از گاد آف وار رگناروک، می‌توانید این بازی را بر روی رایانه شخصی خود نصب کنید.

استری (Stray)؛ یکی از جدیدترین بازی های رایانه ای جهان

بازی استری یکی از برترین بازی‌هایی می‌باشد که اخیرا برای رایانه‌های شخصی عرضه شده است. استری به‌عنوان یک بازی ماجراجویی در سال 2022 توسط  استودیو بازی‌سازی BlueTwelve  توسعه یافته و توسط Annapurna Interactive منتشر شده است. بازی استری داستان گربه ولگردی را روایت می‌کند که در شهری محاصره‌شده با ربات‌ها، ماشین‌ها و باکتری‌های جهش‌یافته در حال نابودی است. استری در این بازی قصد دارد که  کمک یک هواپیمای بدون سرنشین به سطح زمین برگردد و خودش را نجات دهد. استری یکی از بازی‌هایی است که در سال 2022 توانست جوایز متعددی را دریافت کند. پس اگر به دنبال یک ماجراجویی گربه‌ای هستید، استری را هرگز از دست ندهید.

استری (Stray)؛ یکی از جدیدترین بازی های رایانه ای جهان

نسخه جدید سونیک (Sonic Frontiers 2022)

سونیک یکی از نوستالژیک‌ترین بازی‌هایی است که فعالیت خود را همچنان ادامه می‌دهد. نسخه 2022 سونیک یک بازی ماجراجویی و جهان باز است که داستان سونیک و دوستانش را روایت می‌کند. سونیک در این بازی دوستانش را گم کرده است و می‌خواهد که آن‌ها را از دست شخصیت منفی این بازی نجات دهد. علاوه بر این که در بازی Sonic Frontiers 2022 می‌توانید شخصیت مثبت باشید، این امکان فراهم شده است که به‌عنوان شخصیت منفی بازی به شرارت و خراب‌کاری بپردازید. نسخه 2022 سونیک با تلفیق کاراکترهای نوستالژی و تکنولوژی‌های جدید گرافیکی توانسته است که به یکی از برترین بازی‌های لیست جدیدترین بازی های رایانه ای جهان تبدیل شود.

جاودانگی (Immortality)؛ یکی از جدیدترین بازی های رایانه ای جهان

یکی از آثار متفاوت و خلاقانه‌ای که به‌تازگی برای رایانه‌های شخصی منتشر شده است، بازی جاودانگی است. بازی جاودانگی یک داستان سه‌گانه را روایت می‌کند که در سال‌های 1968، 1970 و 1999 میلادی رخ می‌دهند. هر یک داستان‌ها درباره ساخت یک فیلم سینمایی هستند که بر اساس زندگی کاراکتری به اسم Marissa Marcel  در حال ساخت هستند.ماریسا مارسل شخصیت اصلی هر سه فیلم است که طرفداران بسیاری دارد. اما ناگهان ماریسا مارسل به شکل عجیبی ناپدید می‌شود و همه را شوکه می‌کند.

جاودانگی (Immortality)؛ یکی از جدیدترین بازی های رایانه ای جهان

گیم پلی بازی جاودانگی به انتخاب‌های گیمر بستگی دارد. در واقع ممکن است که هر یک از صحنه‌های بازی به شکل متفاوتی اجرا شوند. جاودانگی یک بازی سراسر رمز و راز است که گیمر را در عمق داستان فرو می‌برد. تجربه انجام این بازی همانند مشاهده یک فیلم سینمایی رمزآلود با کاراکترها و دیالوگ‌هایی طلایی است که هرگز از ذهن بیننده بیرون نخواهند رفت.

شوالیه گاتهام (Gotham Knights 2022)

همیشه داستان‌ها و ماجراجویی‌های بسیاری درباره گاتهام و ابرقهرمان این شهر، یعنی بتمن جریان دارند که گیمرها را مجذوب خود می‌کنند. داستان بازی شوالیه گاتهام در جایی آغاز می‌شود که بتمن در حال مبارزه با راس‌الغول در یک آزمایشگاه است. راس‌الغول قدرت بسیاری دارد و دشمن قدرتمندی برای بتمن به شمار می‌آید. بتمن که متوجه این قضیه شده است و نمی‌خواهد که نبرد را در بدترین حالت ممکن ببازد، آزمایشگاه را منفجر می‌کند و جراحات بسیاری را به خود و راس‌الغول وارد می‌کند. این بازی با هیجان بسیاری آغاز شده و تا انتها نیز همین‌قدر مهیج است.

شوالیه گاتهام (Gotham Knights 2022)

در بازی شوالیه گاتهام می‌توانید از انواع تجهیزات و سلاح‌های پیشرفته برای مبارزه با دشمنان استفاده کنید. البته درگیری از راه دور تنها آپشن مبارزه برای در این بازی نیست. در بازی شوالیه گاتهام تمرکز بسیاری بر روی نبردهای تن‌به‌تن قرار گرفته است. گیمرها می‌توانند در این بازی از حرکات آکروباتیک و فنون رزمی برای نابود کردن دشمنان شرور خود استفاده کنند. قطعا بازی شوالیه گاتهام از برترین و جدیدترین بازی های رایانه ای جهان است.

متال هل‌سینگر (بازی Metal Hellsinger 2022)

بازی‌های سبک شوتر اول در میان برترین بازی‌هایی ویدئویی جای پای خود را محکم کرده‌اند. متال هل‌سینگر یکی از بازی‌هایی است که از سبک شوتر اول‌شخص پیروی می‌کند. در این بازی وظیقع کنترل کاراکتری به نام Unknown  را برعهده دارید که بعد از یک حادثه خوفناک، حنجره و صدای خود را به کل از دست داده است. شیطان صدای Unknown  را از او گرفته است. در این بازی باید وارد یک جهنم سوزان شوید و با پشت سر گذاشتن دشمنان اهریمنی به شیطان اصلی برسید و صدای خود را پس بگیرید.

بازی متال هل‌سینگر تنها یک بازی شوتر داستان‌محور نیست. این بازی را می‌توان در دسته بازی‌های موزیکال نیز قرار داد. در تمامی مراحل این بازی شاهد موزیک‌های متال هستیم که هیجان و آدرنالین گیمرها را تا حدود بسیاری افزایش می‌دهند. این موزیک‌ها در مراحل مختلف تغییر می‌کنند و کاملا ریتمیک هستند. اگر می‌خواهید یک شوتر اول‌شخص هیجان‌انگیز را در PC تجربه کنید، متال هل‌سینگر یک پیشنهاد عالی برای شما است.

متال هل‌سینگر (بازی Metal Hellsinger 2022)

سایبرپانک (Cyberpunk 2077 Edgerunners)

سایبرپانک یکی از بازی‌هایی است که قبل از منتشر شدن، سروصدای بسیاری در میان جامعه گیمرها به وجود آورد. این بازی در نسخه‌های اولیه خود دارای باگ‌ها و ایرادات بسیاری بود که تجربه‌ای ناخوشایند را برای گیمرها رقم می‌زدند. اما در حال حاضر این باگ‌ها رفع شده‌اند و سایبرپانک به یکی از جذاب‌ترین بازی‌هایی تبدیل شده است که می‌توانید بر روی PC اجرا کنید. سایبرپانک یکی از بازی‌هایی است که در دسته بازی‌های نقش‌آفرینی اکشن قرار دارد. مهم‌ترین ویژگی این بازی که گیمرهای بسیاری را مجذوب خود کرده است، امکان شخصی‌سازی کامل کاراکتر است. در بازی سایبرپانک می‌توانید کاراکتر اصلی بازی را خودتان طراحی کنید. در این بازی لباس‌ها، قد، وزن، رنگ موی کاراکتر و … را می‌توانید تغییر دهید.

اساسیز کرید والهالا (Assassin’s Creed Valhalla)

اگر یکی از دنبال‌کنندگان بازی‌های ویدئویی باشید، امکان ندارد که تاکنون با سری بازی‌های اساسینز کرید آشنایی نداشته باشید. اساسینز کرید والهالا دوازدهمین نسخه سری بازی‌های اساسینز کرید است که به‌تازگی برای تمامی پلتفرم‌های رایج گیمینگ، از جمله رایانه‌های شخصی منتشر شده است. اگر نام این بازی را در لیست برترین بازی های رایانه ای جهان قرار ندهیم، دچار اشتباه بزرگی خواهیم شد. داستان بازی اساسینز کرید والهالا در قرن 6 میلادی جریان دارد. درست در زمانی که وایکینگ‌ها به اوج ماجراجویی‌های خود رسیدند و می‌خواهند که مناطق گسترده‌تری از اروپا را تصرف کنند.

اساسیز کرید والهالا (Assassin's Creed Valhalla)

در بازی اساسینز کرید والهالا کنترل یکی از اعضای گروهی موسم به کلاغ‌ها را برعهده دارید. شخصیت اصلی این بازی قرار است که به همراه برادر خود از کشور نروژ به انگلستان برود. دلیل این سفر کشورگشایی و کسب تصرفات بیشتری است که وایکینگ‌ها به آن احتیاج دارند. در بازی اساسینز کرید والهالا شاهد پیشرفت‌های بزرگی در گیم پلی نسبت به نسخه‌هایی قبلی هستیم. اساسینز کرید والهالا را می‌توان به‌عنوان نقطه عطف شرکت بازی‌سازی یوبیسافت معرفی کنیم.

شبح سوار (Ghostrunner)؛ یکی از جدیدترین بازی های رایانه ای جهان

یکی از برترین بازی‌های لیست جدیدترین بازی های رایانه ای جهان، بازی شبح سوار است. در بازی شبح سوار با موقعیت‌هایی رازآلود، خشن و تاریک روبرو می‌شوید که حس ترس و هیجان را در شما ایجاد می‌کنند. وظیفه اصلی شما در بازی شبح سوار کنترل کاراکتری است که توانایی بالایی در شمشیرزنی و انجام حرکات پارکور دارد. هنرهای رزمی نیز از دیگر ویژگی‌های کاراکتر اصلی بازی شبح سوار است که گیم پلی این بازی را بسیار جذاب‌تر ساخته است.

بازی شبح سوار داستان دنیایی بعد از آخر زمان را روایت می‌کند. درست در زمانی که تنها امید باقی‌مانده یک برج مرتفع است که در میان خیابان‌های خون‌آلود و پر از شرارت بنا شده است. شخصیت منی این داستان مارا است. مارا یکی دیکتاتوری بزرگ در برجی مرتفع ساخته است و می‌خواهد که تمام انسان‌های باقی‌مانده که جمعیت اندکی دارند را نابود کند. باید طبقه‌های این برج را یکی پس از دیگری صعود کنید و بعد از گذراندن مراحل، به دشمن اصلی یعنی مارا برسید و انسان‌ها را نجات دهید.

دووم اترنال (Doom Eternal)

سال‌ها از انتشار اولین نسخه بازی دووم اترنال می‌گذرد و هم اکنون جدیدترین نسخه این بازی با پیشرفت‌های بسیار بزرگی عرضه شده است. بازی Doom Eternal یک عنوان بسیار هیجان‌انگیز است که در دسته بازی‌های شوتر و اکشن قرار گرفته است. علاوه بر این بازی دووم اترنال یکی از برترین بازی‌های سبک فرار است که موفقیت در آن نیازمند سرعت‌عمل بسیار بالایی است. فضای وحشتناک و سرعت بالایی این بازی باعث می‌شود که لحظات پر از هیجانی را تجربه کنید که در دیگر بازی‌ها پیدا نمی‌شوند.

دووم اترنال (Doom Eternal)

بازی دووم اترنال برای تمام پلتفرم‌هایی گیمینگ عرضه شده است، اما بهترین عملکرد را بر روی رایانه‌های شخصی داشته است. چرا که پشت سر گذاشتن مراحل این بازی نیازمند سرعت‌عمل بالایی هستند که تنها با استفاده از موس و کیبورد می‌توان به آن دست پیدا کرد. همچنین موتور گرافیکی id Tech7 باعث شده است که دووم اترنال با کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای بر روی رایانه‌های شخصی اجرا شود.

ولو رانت (Valorant)؛ یکی از جدیدترین بازی های رایانه ای جهان

کمپانی بازی‌سازی Riot به‌تازگی جدیدترین محصول خود را به نام ولو رانت برای رایانه‌های شخصی منتشر کرد. ولو رانت یک بازی شوتر اول‌شخص است که در نقشه‌ای مشابه کانتر استرایک و با آیتم‌های تخیلی متنوع جریان دارد. در بازی ولو رانت می‌توانید به‌صورت چندنفره و آنلاین با دوستان خود سایر پلیرها رقابت کنید. اگر بخواهیم ولو رانت را به طور خلاصه توصیف کنیم، می‌توانیم این بازی را ترکیبی از CSGO و OverWatch  معرفی کنیم.

بازی ولو رانت یکی از عناوینی است که در سیستم‌های کامپیوتری قدرتمند، نرخ فریم بسیار بالایی دارد که تصاویری روان و شفاف را ایجاد می‌کند. در سیستم‌های کامپیوتری قدرتمند می‌توان این بازی شوتر را با رزولوشن بالایی اجرا کرد و یک تجربه واقع‌گرایانه بسیار جذاب داشت. البته سیستم‌های کامپیوتری متوسط نیز قادر به اجرای این بازی هستند. اما برای بهره‌مندی از گرافیم فوق‌العاده این بازی، سیستم‌های قدرتمند مناسب هستند.

تجربه لذت‌بخش جدیدترین بازی های رایانه ای جهان با دیکاردو

تمام بازی‌هایی که در این مطلب با آن‌ها آشنا شدید، از برترین بازی‌هایی هستند که اخیرا برای رایانه‌های شخصی عرضه شده‌اند. با نصب هرکدام از این بازی‌ها می‌توانید ساعات بسیاری را در دنیای گیم با هیجان و لذت بسیاری سپری کنید و اوقات فراغت خود را به بهترین شکل ممکن رقم بزنید. بازی‌های رایانه‌ای قطعا آن‌قدر تنوع دارند که بتوانند پاسخگوی تمام سلیقه‌ها باشند و تمامی افراد را در سنین مختلف سرگرم خود کنند. تجربه لذت‌بخش بازی‌های رایانه‌ای نیازمند برخورداری از یک سیستم مناسب است که بتواند بازی‌ها را با کیفیت و سرعت بالایی اجرا کند. البته باید بدانید که یک سیستم کامپیوتری قدرتمند به‌تنهایی نمی‌تواند تمام نیازهای یک گیمر را پاسخ دهد.

تجربه لذت‌بخش جدیدترین بازی های رایانه ای جهان با دیکاردو

گیمرها نیاز دارند که بازی‎‌ها را به طور قانونی خریداری کنند تا بتوانند از تمام امکانات ویژه بازی بهره‌مند شوند و به‌عنوان یک گیمر قانونی شناخته شوند. علاوه بر این گیمرها نیاز دارند که آیتم‌های پولی درون بازی‌ها را خریداری کنند و تجربه لذت‌بخش‌تری از آیتم‌های ویژه دنیای گیم داشته باشند. فروشگاه دیکاردو این افتخار را دارد که در کنار گیمرهای ایرانی باشد و به آن‌ها امکان دهد که بدون روبرویی با محدودیت‌های تحریم، لایسنس‌ها و آیتم‌های درون بازی را خریداری کنند. ما در فروشگاه دیکاردو در تلاش هستیم تا محصولات را در مدت‌زمان کوتاهی با مناسب‌ترین قیمت به دست گیمرها برسانیم. همین‌حالا می‌توانید انواع گیفت کارت را نیز از فروشگاه ما تهیه کنید.

کلام آخر

ممنون از اینکه تا آخر مقاله با ما همراه بودید. شما می توانید بهترین مقالات را در بلاگ پارس کالا مطالعه کنید و از آخرین اخبار روز دنیای گیم آگاه شوید. همچنین اگر به دنبال آشنایی با 50 بازی PC سال 2023 هستید می توانید مقاله بازیهای کامپیوتری که بزودی در 2023 رونمایی می شوند! را در بلاگ فروشگاه بازی پارس کالا مشاهده کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.