فصل هشتم کالاف دیوتی موبایل Train To Nowhere

nextapp
23 اسفند, 1401
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
فصل هشتم کالاف دیوتی موبایل Train To Nowhere

در فصل هشتم کالاف دیوتی موبایل، به عنوان یک جاسوس دوجانبه وارد بازی می‌شوید. دو سلاح کاربردی جدید، یک مپ مخصوص بخش چند نفره، پِرک‌های تازه، بخش بتل رویال، ایونت اصلی به نام ماموریتِ شکار جاسوس (Operation: Spy Hunt) و موارد دیگر در انتظارتان هستند.

کالاف دیوتی موبایل: فصل هشت : قطاری به ناکجاآباد

به هیچکس اعتماد نکن. همین که حرکت اشتباهی بکنی، از بین خواهی رفت. به فصل هشتم کالاف دیوتی موبایل: قطاری به ناکجا آباد خوش آمدید. در این فصل، در نقشه جدید بخش چند نفره به نام اکسپرس (Express) مستقر می‌شوید، سیستم‌های دشمن را با پِرک اسپای‌کرفت (Spycraft) هک می‌کنید، دشمنان را با سری جدید ایگنایتر بتل رویال (Igniter Battle Royale) منفجر خواهید کرد و در حساس‌ترین ماموریت‌ها جاسوسی می‌کنید. کار یک جاسوس حرفه‌ای وابسته به تجهیزات است و در این فصل، استودیوی اکتیویژن فکر آنجا را هم کرده است؛ از چاقوی افسانه‌ای باترفلای تا ایگنایتر جذاب و اسنایپر پرقدرت 20 میلی‌متری، همه اینها در اختیارتان قرار خواهند گرفت.

فصل هشتم کالاف دیوتی موبایل Train To Nowhere

فصل هشت: قطاری به ناکجا آباد، در هفتم سپتامبر 2022 در ساعت 5 عصر به وقت محلی لانج می‌شود. برای توضیحات تکمیلی با ما همراه باشید.

در گذرگاه نبرد قطاری به ناکجا آباد به خطوط دشمن رخنه کن

فصل هشتم کالاف دیوتی موبایل، بتل پس کاملا جدیدی ارائه می‌دهد که شامل آیتم‌های رایگان و پرمیومی مانند اپراتورها – یا همان کاراکترهای جدید، یک سلاح کاربردی متفاوت، بلوپرینت‌های مخصوص اسلحه، کارت‌های تماس (Calling Cards) متنوع، چارم‌های جدید، پوینت‌های کالاف دیوتی و موارد دیگر است.

فصل هشتم کالاف دیوتی موبایل Train To Nowhere

رده‌های (Tiers) رایگان بتل پس

محتوای رایگان بتل پس این فصل شامل اسلحه اسنایپر ZRG 20mm که بعد از گذراندن رده 21ام و همچنین ایگنایتر کلاس BR که بعد از گذشتن از رده 14ام قابل استفاده هستند، می‌شوند. دیگر جوایز رایگان این فصل شامل انواع کاموها، بلوپرینت اسلحه‌ها‌، کالینگ کارت اسپایدر چاو (Spider Chow) بعد از رده 50ام هستند.

رده‌های پرمیوم پس

با خرید پرمیوم پس (Premium Pass) شانس‌تان را برای بدست آوردن تمامی محتوای موجود در استریم Spy vs Spy افزایش دهید. این محتویات شامل اسکین‌های جدید مخصوص کاراکترهایی مانند Seraph، Undercover، Misty، Nocturnal Elie، ونگارد، Double Agent، Dapper و Adler می‌شوند. دیگر جوایز پرمیوم شامل بلوپرینت‌های مخصوص اسلحه‌های M13، CBR4، S36، M4 و اسنایپر جدید ZRG 20mm هستند.

با خرید اشتراک بتل پس: نیروهای زمینی، امتیازات بیشتری دریافت می‌کنید

گیمرهایی که اشتراک بتل پس: نیروهای زمینی (Battle Pass Ground Forces) را خریداری کنند، علاوه بر اسکین بازیکنان دابل ایجینت، بلوپرینت کلاشینکف (AK-47)، و اسکین کوله پشتی را هم دریافت می‌کنند. در کنار همه اینها، از افزایش ده درصدی امتیاز گیمر و امتیاز اسلحه به صورت فصلی و همچنین تخفیف‌های استثنائی در برخی از خریدهای بخش Crate هم برخوردار می‌شوید.

پِرک و نقشه بخش چند نفره جدید

فصل هشتم کالاف دیوتی موبایل Train To Nowhere

نقشه جدید  اکسپرس: از مپ اکسپرس (Express) برای اولین بار در کالاف دیوتی بلک آپس 2 (عملیات سیاه 2) رونمایی شد که یک مرکز حمل‌ونقل ریلی پرسرعت است و بازیکنان (اپراتورها) می‌توانند در بخش‌های مختلف ترمینال به نبرد بپردازند. طراحی نیم‌دایره‌ای مپ اکسپرس موجب شده تا این نقشه دارای گذرگاه‌های تنگ و باریک شود و هر لحظه ممکن است توسط اسنایپر دشمن مورد حمله قرار بگیرید! در قطارهایی که حرکت نمی‌کنند به دنبال دشمنان بگردید و از سکویی به سکوی دیگر بروید. در این حین اما مواظب باشید که توسط قطارهای پرسرعت زیرگرفته نشوید!

پِرک جدید  اسپایکرافت: با استفاده از پرک اسپایکرافت (Spycraft) می‌توانید تجهیزات دشمن را هک و از آنها به سود خود و ضرر آنها استفاده کنید. پرک مورد نظر را با گذراندن یک چالش فصلی بدست آورید تا بتوانید سیستم‌های تروفی، تریپ ماین، SAM Turret، سنتری گان، ترانسفورم شیلد، و جعبه‌های مهمات دشمن را هک کنید. مادامی که پروسه هک به اتمام برسد، همه تجهیزات دشمن به نفع شما کار خواهند کرد.

کلاس جدید بتل رویال: ایگنایتر (جرقه‌زن)

با استفاده از کلاس جدید ایگنایتر بتل رویال (Igniter Battle Royale)، می‌توانید دشمنانتان را در داخل گودال‌های آتش و تله‌های شعله‌ور بیاندازید. این تله‌ها که چند ثانیه‌ای طول می‌کشند برای دور کردن دشمن از خود و حفظ موقعیت‌تان در نقشه عالی هستند. در کل، چه در حال فرار باشید و چه در حال غافل‌گیری دشمن، این ایگنایتر به درد شما خواهد خورد. جالب اینجاست که ایگنایترها با هیچ سلاحی آسیب نمی‌بینند و حتی با تیراندازی دشمن به سمت آنها، شعله‌ورتر هم خواهند شد!

ایونت اصلی – عملیات: شکار جاسوس

در رویداد اصلی –  عملیات شکار جاسوس (Operation: Spy Hunt)، جاسوس خواهید شد و برای اطلاعاتی که به مرکز بازگردانید، پاداش دریافت خواهید کرد. در بخش چند نفره و بتل رویال سرنخ‌ها را جمع‌آوری کنید تا از آنها برای گرفتن اطلاعات از دشمن استفاده کنید. با به پایان رساندن هر ماموریت، جوایز شگفت انگیزی در انتظارتان خواهند بود.

در طول رویداد اصلی، خبرچینان متحدتان موقعیت خود را تغییر می‌دهند تا به شما برای انجام ماموریت کمک کنند. با رهگیری اطلاعات از یک خبرچین، سرنخ‌ها و تخفیف‌های خوبی برای رهگیری اطلاعات از طرف دیگر دریافت خواهید کرد. برای پیشرفت سریع‌تر، از خبرچین‌ها عاقلانه استفاده کنید.

ماموریت ویژه بتل رویال: در حالی که ماموریت شکار جاسوس را بازی می‌کنید ، به شما وظایفی در مورد از بین بردن دشمنان خاصی داده می‌شوند. برای بدست آوردن سرنخ‌های بیشتر، تکمیل کردن این ماموریت‌ها الزامی است. با کمک قابلیت ردیابی دشمن، به طور موقت می‌توانید هدف خود را روی نقشه پیدا کنید اما توجه داشته باشید که آنها از موقعیت لو رفته خود مطلع می‌شوند. پس برای یک مبارزه تن به تن آماده شوید.

چالش‌های فصلی هشتم کالاف دیوتی موبایل

فصل هشتم کالاف دیوتی، چالش‌های فصلی جذابی به همراه جوایز جذاب‌تری دارد! که شامل اسکین اسلحه، اسکین بازیکنان، به همراه 30000 امتیاز بتل پس هستند. همچنین می‌توانید شانس خودتان برای بدست آوردن پرک اسپایکرافت و چاقوی جدید باترفلای (Butterfly Knife) را امتحان کنید. این دو ابزار در انجام ماموریت‌های شما به عنوان یک جاسوس همه‌فن حریف کمک قابل توجهی خواهند کرد. همچنین میتوانید برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به فروشگاه وبسایت مراجعه کنید.

آپدیت بخش فروشگاهی

برای شرکت کردن در قرعه‌کشی‌های باورنکردنی فصل هشتم، حتما به بخش فروشگاهی سر بزنید. کلی اسکین و اسلحه‌های پرقدرت به صورت رایگان در این بخش قرار دارند . برای مثال کاراکتر سوفیای افسانه‌ای (Legendary Sophia) را می‌توانید به صورت رایگان دریافت کنید. دختری که در جستجوی قاتلان پدرش از هر ترفندی برای گرفتن انتقام استفاده می‌‎کند و ترجیح می‌دهد دشمنان را با چاقوی پروانه‌ای (Butterfly Knife) که از مربی‌اش، ولادیمیر ماکاروفن، هدیه گرفته از پا درآورد.

ممنون از اینکه این مطلب را مطالعه نمودید. شما میتوانید با مراجعه به بلاگ فروشگاه بازی پارس کالا از آخرین اخبار سیزن های جدید آشنا شوید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.